16.12.2013

Koreańskie włosy

Czy znajdzie się osoba, która nigdy nie wzdychała na widok koreańskich włosów? Czy to w dramie, czy na okładce magazynu. Nie powinnam uogólniać - w końcu każdy ma inne włosy, ale chcę tutaj pomówić właśnie o ogóle i o tych najpiękniejszych koreańskich włosach - min. takich, jakich posiadaczką jest Park Shin Hye.

Może nie wygląda to tu zjawiskowo, ale kto oglądał The Heirs ten wie ^^
Jakie są koreańskie włosy?
Proste, grube, mocne, gęste - mówiąc w skrócie. Farbowanie im nie straszne i nie wymagają wiecznego prostowania.
Czy można uzyskać właśnie takie włosy?
Po to są kosmetyki, aby działać cuda. Aby nasze włosy nabrały blasku i "koreańskiego" wyglądu możemy je wyprostować, stosować odżywki wygładzające czy prostujące. Możemy też zagęścić je różnymi specyfikami oraz wzmocnić dietą - ale to tylko w przypadku, jeśli gęste włosy ma się naturalnie (i na przykład nieco nam powypadały), ponieważ nie da się magicznie zagęścić cienkich włosów. Jeśli mamy słabe włosy lepiej ich nie farbować - mówię po swoim doświadczeniu, bo odkąd rozjaśniłam włosy to bardziej się puszą - po zabiegu nie dbałam o nie należycie.
Jakie są popularne koreańskie fryzury?
Wiadomo, że trendy się zmieniają, ale nie każdy za nimi podąża - popularne są grzywki, te gęste jak i "prześwitujące", drobne fale lub loki - generalnie włosy mają wyglądać na gęste i zadbane. Tutaj filmik jak samemu wykonać "transparentną" grzywkę.

Poniżej łapcie kilka przykładów koreańskich fryzur (wszystko poniżej to naturalne włosy - w końcu to a peruki to znaczna różnica).








A wam które koreańskie fryzury podobają się najbardziej? ♥

2 komentarze:

  1. Zdecydowanie prosta, gruba grzywka! Marzę o takiej od dawna, ale niestety nie pasuje mi ona.

    http://nikishii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi także podoba się grzywka, niestety naturalnie mam loki, których nienawidzę - ani ich nie farbowałam, dbam o nie w miarę dobrze, i choć rano są ładne, to już w połowie dnia zaczynają się okropnie puszyć. Marzę o takiej grzywce i może niedługo sobie taką sprawię - będę musiała prostować, ale chcę przynajmniej spróbować. Ogólnie od zawsze chciałam mieć proste, chociaż ludzie wokół cały czas twierdzą, że są ładne. Kłamcy ;c ~Ju Ri

    OdpowiedzUsuń