10.12.2013

H2BFuko: Moje hobby

Jest bardzo wiele rzeczy którymi się interesuję, a o których być może nie macie pojęcia. Można by to podpiąć pod moje życie codzienne, bo ktoś pytał o taki post a uznałam, że napisanie takiego zajęłoby mi kupę czasu i byłoby to raczej nudne, ale jeszcze się zastanowię, czy da się to jakoś wykombinować. ^^" No, do rzeczy!

1. K-pop
Tak, to hobby. Przynajmniej dla mnie właśnie tym jest. Kocham angażować się w 'k-popowe' życie, uważnie śledzę losy gwiazd (nie podchodzi to pod stalking, spokojnie XD), czytam teksty piosenek, uczę się układów, a w moim życiu nie ma dnia bez tej muzyki.


2. Sztuki walki.
Kiedyś o tym wspominałam, ale raczej mało. Od 6-tego roku życia trenuję karate, ćwiczyłam też nieco judo, aikido, cappoeirę, taekwondo i modern kombat. Potem miałam nieco przerwy, ale od stycznia zaczynam znowu uczęszczać - efektem było lenistwo ale też nauka, ale zbyt bardzo za tym tęsknię, żeby porzucić. ^^

3. Jazda konna
Zawsze kochałam konie, chociaż jako dzieciak bałam się je dotknąć. Po obejrzeniu Hannah Montana the Movie (tak.......) w końcu namówiłam mamę na zapisanie mnie na jazdę konną i tak oto jeżdżę już od niemal czterech lat. Miałam kilka okazji do zawodów, ale zrezygnowałam ;_;

Panna Park Bom na poniaczu~
4. Śpiew
Od dzieciaka zawsze śpiewałam, nieważne, czy dobrze czy źle, ale od zawsze bardzo to kocham i staram się ćwiczyć codziennie, a w szkole śpiewam na przerwach (ostatnio kolędy...) i każdy ma mnie dość ><

5. Taniec
Kiedyś bardzo nie lubiłam tańczyć i myślałam "Czemu ludzie tak jarają się tymi Step Up'ami?". Fakt faktem nigdy nie obejrzałam tych filmów haha, ale to właśnie k-pop zaraził mnie miłością do tańca i od pierwszej gimnazjum chodzę na zajęcia taneczne i co razem z tym się wiąże - jeżdżę na różne konkursy.

6. Rysowanie
Rysuję odkąd potrafię utrzymać ołówek i właściwie kiedyś był to mój jedyny "talent", ale przestałam w pewnym czasie ćwiczyć i musiałam sporo nadrobić, żeby nie rysować jak dziecko z podstawówki >D

7. Moda
I o dziwo interesuję się nią dopiero od około 4 lat. W podstawówce byłam raczej typem chłopczycy i robiłam się na scene, a dopiero w szóstej klasie zaczęłam zwracać uwagę na ubiór i zaczęłam kupować sweet lolicie ciuszki.


8. Gimnastyka
To już raczej takie hobby- nie-hobby, bo jedyne co umiałam w życiu zrobić to gwiazda, szpagat i salto na batucie XD Ale staram się ćwiczyć w miarę swoich możliwości i bardzo podziwiam wszelkie gimnastyczki. Poza tym bardzo lubię sport, głównie koszykówkę i piłkę nożną.

9. Gitara, keyboard
Na gitarze zaczęłam grać dzięki harcerstwu, pisałam też piosenki które drużynowej bardzo się podobały (pamiętam nawet jak życzyła mi na święta, żebym została sławną autorką piosenek ^^"), jednak kilka lat temu przestałam i dzisiaj fascynuję się keybordem - od zawsze mówiono że powinnam być pianistką, a gdy pierwszy raz dotknęłam klawiszy pianina to poczułam że to to. Poprosiłam rodziców o keyboard (pianino mi się nie zmieści już do pokoju haha) i sporo czasu ich męczyłam, zanim się zgodzili.


10. Nauka języków
To już chyba nikogo nie dziwi. Nie uczę się tylko tych azjatyckich, ale uczyłam się też kiedyś włoskiego, hiszpańskiego, rosyjskiego, próbowałam też gruzińskiego, malezyjskiego a nawet navi (wymyślony język z Avatara). Po prostu szybko mi to przychodzi i łatwo uczę się nowych słówek, więc bardzo to lubię. ^^

A wy macie jakieś konkretne hobby? A może macie ich kilka? Piszcie! ♥

3 komentarze:

  1. Czuję się takim beztalenciem i człowiekiem bez ambicji po przeczytaniu tego XD"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przestań, wystarczy tylko dobra motywacja, ja też miewam (bardzo często ostatnio XD") dni lenistwa ;_;

      Usuń
  2. też zaczęłam grać na gitarze dzięki harcerstwu,nawet byłam przez pewien czas zastępową, ale zrezygnowałam w 1 gim.

    OdpowiedzUsuń