04.11.2013

Shake wspomagający cerę

Tym razem trochę o urodzie! Krótki post, ale mam nadzieję, że okaże się dla was przydatny. Z góry też piszę, że nie mam na celu promowania Azjatyckiego Cukru, a jedynie samego shake'a, o którym filmik zrobiła. Ja tu jestem jedynie testerem XD


Kiedy zaczęłam pić taki shake regularnie, co jeden-dwa dni, muszę przyznać, że stan mojej cery nieco się poprawił, wydawała się bardziej promienna. W smaku też nie jest to takie złe, na szczęście wszystkie te owoce 'zagłuszają' smak szpinaku. Nawet czułam się nieco lepiej. Aktualnie nie piję tego ze względu na zwykłe lenistwo, ale mam nadzieję, że uda mi się niedługo wrócić do regularnego picia.

A wy próbowałyście takiego shake'a lub macie zamiar się skusić na spróbowanie?

1 komentarz:

  1. Z chęcią spróbuję, jak tylko kupię ten aparat do robiena shaków... XD

    OdpowiedzUsuń