15.11.2013

Review: Odżywka do włosów, która mnie zaskoczyła - Timotei with Jericho Rose

Dzisiaj zaprezentuję wam odżywkę, która z moimi włosami poradziła sobie o wiele lepiej, niż odżywka z olejkiem arganowym. Moje włosy są bardzo podatne na wilgoć, więc bez odpowiednich kosmetyków nawet dzień po umyciu włosów mam niezły bajzel na głowie. Odżywkę z Timotei poleciła mi Wiksa i szczerze mówiąc nie spodziewałabym się, że wygra z arganem, który mam wrażenie tylko potęguje u mnie puszenie się włosów.

A więc co i jak?
Rzeczą pierwszą jest fakt, że odżywka z Timotei z serii with Jericho Rose nie ma w sobie parabenów, jak wszystkie kosmetyki z tej serii. Róża z Jerycha to kwiat pustynny, któremu wystarczy kilka kropel wody by odżył. Czy tak samo działa na włosach?

Moje włosy po tej odżywce są lśniące, bardziej 'zwarte' (nie powiem, że sypkie bo do tego im daleko, ale na pewno są łatwiejsze do ogarnięcia) i wyglądają bardzo zdrowo. Posiadam odżywkę do włosów normalnych, która wygląda tak:


Wydajność:
+ Mam odżywkę gdzieś od wakacji i używam ją prawie co każde mycie, a nadal mam koło 1/4 zawartości.
Cena:
+ Z tego co pamiętam, odżywka jest niedroga
Sposób użycia:
+ Pudełko ma wygodną zakrętkę, bo wystarczy nacisnąć, by z drugiej strony wyskoczył mały otwór :D
+ Nawet jeśli nałoży się odżywkę i od razu się ją spłuka, efekty są bardzo widoczne - prawie nigdy nie trzymam jej na włosach dłużej niż kilka sekund, ale to jedynie brak mojej cierpliwości
Zapach:+ Ma delikatną, ale przyjemną woń
Aplikacja:+ Wygodna; odżywka wygląda jak pianka, którą bardzo łatwo się nakłada

Komu polecam?

Osobom, które borykają się z puszącymi się włosami - ta odżywka lekko je 'przyliże', ale nie obciąży ich ani nie spłaszczy, oraz tym, którzy potrzebują nawilżenia włosów - moje włosy po rozjaśnianiu bez odżywek są szorstkie, a po nałożeniu tej z Timotei od razu robią się cudownie miękkie.

Myślę, że to tyle. Ta odżywka z pewnością będzie stałym elementem mojego mycia włosów. ^-^

2 komentarze:

  1. Do włosów rozjaśnianych (suchych/zniszczonych) też byłay dobra ta odżywka ? xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do takich jest świetna według mnie, sama mam takie i lepiej się je układa i są bardziej okiełznane po tej odżywce ^^

      Usuń