23.11.2013

Review: Maseczka Beauty Friends - Pomidorowa i Ziemniaczana

Ostatnio miałam okazję uzbroić się w dwie koreańskie maseczki - jedna na nawilżenie, druga na wybielanie. Co prawda efekty powinny być widoczne dopiero po kilku użyciach, ale ja pozwolę sobie napisać o tym już teraz. Na początku chciałam zrobić o obu maseczkach osobne posty, ale koniec końców zamieszczę je w jednym.

Jest to typowa sheet mask, czyli po otwarciu saszetki w środku znajdujemy wielką, białą twarz, którą mamy sobie nakleić na buźkę. Swoją drogą maski są naprawdę duże i musiałam lekko podwinąć ją na górze, bo była za długa. Zastanawiam się, czy to normalne, czy w porównaniu do Koreanek mam za krótką twarz...? XD
Na pierwszy ogień idzie pomidorowa!


Nie mam żadnych zdjęć porównawczych, ale nie sądzę, żeby na zdjęciach dało się ukazać nawilżenie skóry, więc obejdzie się bez tego. Mimo jednorazowego użycia moja twarz była gładziutka, jędrna i wyglądała o wiele zdrowiej i świeżo. Zdecydowanie kiedyś jeszcze w nią zainwestuję. ♥

Ziemniaczana służy wybielaniu, jednak w jej przypadku myślę, że konieczne jest więcej użyć, ponieważ efekty nie były za bardzo widoczne. Mimo to skóra była podobnie nawilżona, jak po poprzedniej maseczce.


Koreańskie maseczki tego rodzaju są naprawdę niesamowite i mam nadzieję, że nadarzy mi się jeszcze okazja wypróbowania jakiejś. No i polecam wam zakup jakiejś na próbę, efekty nawet jeśli małe to myślę, że zawsze będą widoczne. ^-^

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. U Solleimu, myślę że można spytać się ich na fejsie czy sprzedają je jeszcze bo wiem, że kiedyś je rozsyłali, ja kupiłam na konwencie ^^

      Usuń
  2. Gdzie kupiłaś już widzę odpowiedź, a za ile? A zapach? Intensywny? Nigdy nie miałam tego typu maseczek, dlatego się tak dopytuję, przepraszam xD"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 5 zł jedna XD Zapach dosyć intensywny, w sumie nie jakiś super przyjemny, ale idzie się przyzwyczaić. Nic nie szkodzi, od tego jestem 8D

      Usuń