11.11.2013

Krótka relacja z konwentu

Tęskniliście? Nie? Dobra, mniejsza. Tak oto nastąpił koniec konwentu! Bardzo szybko to zleciało, człowiek nawet nie zorientował się kiedy była piąta rano. Niestety aparat padł mi zanim zrobiłam jakiekolwiek zdjęcia, efektem czego ja nie mam żadnych, więc wezmę focie od Aki i Kirai.

Co się działo?
- Na konwencie wybuchło sporo afer, nie będę przytaczać co o co było, ale nie powiem, działo się
- Nie było 'obiecanych' k-popowych płyt, ale było stoisko Solleim Team które pokochałam całym sercem
- Przez pierwszy dzień latałam w stroju meido, kilka osób chciało zdjęcie, spotkałam się nawet z "O, to Fuko" co było naprawdę miłe ^^ Zostałam też wbrew swojej woli wniesiona na samą górę szkoły, ale to nieważne XD Potem, po małym incydencie z rozlanym sokiem (nigdy więcej nie kupuję Tarczyna) przebrałam się i tak zostałam w randomowych ciuchach do końca konwentu
- Sleepa dzieliłam z min. Este, Yuri, Aki, Yeonem i kilkoma innymi fejmami B| Nie no, sleep był najlepszy, ludzie serio wspaniali, wynagrodzili wszystkie te konwentowe błędy jak mniej paneli i mniej fajnych stoisk ;;
- Jak zwykle większość czasu przesiedziałyśmy w music roomie
- Spałam może 5 godzin łącznie, więc dzisiaj odsypiałam (spałam 12 godzin, ale łeb nadal mi pęka)
- Wracanie do domu ze śpiącymi Yuri i Este jest po prostu NIE XD
- Po wyjściu z konwentu (coś koło dwunastej) spotkałyśmy się z Yoru i Amaii i poszłyśmy do Arkad, gdzie... zasnęłam w KFC... ;;
- Na panelu Aki i Yuri, którym były k-popowe kalambury, chciałam się nie odzywać bo jestem wstydliwa i nie chciałam wychodzić na środek. Koniec końców na środku byłam co drugą-trzecią osobę...XD Ale przynajmniej można było się pośmiać.

To chyba tyle, gdyby coś mi się przypomniało to jeszcze zaktualizuję post. Aktualnie i tak jestem zbyt zmęczona, żeby myśleć...XD Poniżej macie aż dwa zdjęcia, ponieważ reszta jest raczej osobista, derpowa lub...cokolwiek, a już niedługo recenzje dwóch koreańskich maseczek, które skusiłam się kupić na konwencie.

Jakże piękna tablica
Ja już w randomowych ciuchach chowająca się za Aki w moim wigu... XD Najpiękniejsza ♥

2 komentarze:

  1. Nie chciałaś wychodzić na środek, ale najczęściej to tam byłaś. Ale naprawdę fajnie Ci to poszło, szkoda, że nie wiedziałam, że mieszkamy tak blisko siebie. Jesteś naprawdę urocza *_*

    OdpowiedzUsuń