30.11.2013

I know I've been there before.

W sumie dawno nie było takich postów o niczym, więc dzisiaj jest dzień na taki post! Niedługo wychodzę z mamą na zakupy, więc to nie będzie zbyt długie, ale jest anyway!

Kilka dni temu miałam w szkole soczewki (jeszcze nie przyzwyczaiłam się do ich dłuższego noszenia) i chyba zacznę nosić je częściej ^^

urwało mi wąsa heh



Miłe było jak każdy się tym jarał, a kolega powiedział "Ej Szymon, patrz jakie ma wielkie!" (chyba nie muszę mówić o czym pomyślał ten drugi...?).

No i chciałam wam pokazać krem do rąk który mam od dłuższego czasu, ale pokochałam go całym sercem i jest idealny na zimę!


Ślicznie pachnie czekoladą i ma cudne opakowanie ♥

Wybaczcie jakość zdjęć, ale generalnie jestem ostatnio jakaś niefotogeniczna ._. A może mam tak zawsze i tylko czasami to zauważam, haha.

Jutro notka z serii "koreański z k-popem", mam nadzieję że okaże się równie przydatna co reszta ♥

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki pachnące czekoladą ♥
    Nauczyciele nie czepiają się o soczewki?

    Czekam na k-popowy post ;3

    http://assiandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Aż ma się ochotę je zjeść ♥
      Nie, nie wiem nawet czy którykolwiek nauczyciel je zauważył XD
      Fajniusiego masz bloga, obserwuję~

      Usuń
  2. TT^TT jak ja Cię uwielbiam....Taka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesteś i wgl to uwielbiam twojego bloga *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog. Och, a można wiedzieć, gdzie zakupiłaś ten kremik do rąk? Nie dość, że pchnie czekoladą to właśnie 'opakowanie' ma urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam go z katalogu Oriflame ^^ I dziękuję bardzo :3

      Usuń