01.11.2013

Halloween!

Halloween jest jednym z moich ulubionych świąt i mimo, że nie chodzę po domach zbierając cukierki to spędzam też czas w dogodnym gronie i nieraz z przebraniami. Tegoroczny spędziłam na nocce u Emilki, oglądając horrory i strasząc ludzi głupim makijażem (≧ω≦)


Wiem, że baaardzo profesjonalny make-up...XD

Poza tym, dzisiaj pobawiłam się po raz drugi w meido. Świetnie czuję się w tym stroju, fajnie by było
pracować w jakieś maid cafe w Japonii, ale raczej nie zacznę nawet o tym marzyć...^^"



Jestem strasznie zmęczona, bo poszłam spać o czwartej rano, ale mam nadzieję, że uda mi się jeszcze coś porobić przez ten wieczór, chociażby skończyć dramę.

A wy jak spędziliście swoje Halloween? Obchodzicie je, czy macie raczej za bezsensowne święto?

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy blog.Nie lubię blogów w tym stylu ,ale twój mnie urzekł! Mam pytanie ,bo jak czytałam o tym jaki krem BB używasz nie znalazłam tego na jakiej stronie internetowej go kupujesz (chyba że taką informacje podałaś gdzie indziej) mogłabyś mi podać stronę? ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć! ^-^ Ostatnimi czasy kupuję go przez kpoptown, kiedyś kupywałam na Allegro i specjalne sprawdzałam, czy to podróbki i raczej były oryginalne, także Allegro też nie jest chyba aż takie nieufne XD Ale myślę, że mimo wszystko lepiej kupować na tych zaufanych, zagranicznych stronach. Nawet taniej wychodzi ^ ^

      Usuń
  2. O 9 poszłam spać...wiem, mało ciekawe, ale byłam bardzo zmęczona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nieźle! Ja poszłam o 4, a i tak ledwo wytrzymywałam już TT

      Usuń
  3. też mam kostium maido ale wersję taką ekmh do łóżka, ale mimo to, że nie mogę się tak pokazać publicznie, też ją uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń