28.11.2013

H2BFuko: Jak dbam o cerę

Zawsze dostaję bardzo wiele pytań, jak właściwie dbam o cerę. W końcu więc nadszedł i taki post! Nie sądzę, żeby to co stosuję to była jakaś rewelacja, ponieważ myślę że przeciążanie młodej skóry zbyt dużą ilością kosmetyków też nie jest zbyt dobre, ale odpowiadanie na te same pytania robi się męczące.

Co robię rano?
1. Przemywam twarz płynem micelarnym z Garniera.
2. Nakładam odżywczy krem z witaminą E z firmy AA.
3. Wklepuję go, po czym robię dokładny masaż twarzy i czasami też szyi (o dziwo szyja również wpływa na kondycję naszej cery)
4. Kiedy krem się ładnie wchłonie zaczynam się malować, a na końcu nakładam krem BB.

Co robię wieczorem?
1. Olejkiem z Bielendy zmywam krem BB; jeśli nie miałam go wcześniej na twarzy, to po prostu przemywam twarz tonikiem/płynem micelarnym.
2. Nakładam nawilżający krem pod oczy z Ziai.
3. Nakładam krem z witaminą E z firmy AA lub krem ogórkowy z Ziai - zależy od kaprysu. Od czasu do czasu (raz na tydzień, dwa) do kremu dodaję kropelkę kwasu hialuronowego.

Tada, koniec!

Poza tym:
♥ Około 2 razy w tygodniu robię delikatny peeling (używam enzymatycznego peelingu z Lirene).
♥ Jeśli mam mocno "brudną" twarz (efekt konwentowicza np haha) myję twarz żelem do twarzy (Iwostin hypoalergiczny), ale rzadko to robię, bo generalnie żele nie wpływają zbyt pozytywnie na twarz ze względu na ph, a i nie można wiecznie skrobać sobie twarzy
♥ Unikam słońca jak największego szatana
♥ Regularnie przyjmuję witaminy i staram się odżywiać w miarę zdrowo
♥ Od czasu do czasu ćwiczę yogę (również ma wpływ na stan naszej buźki!)
♥ Raz w tygodniu robię 'post' mojej twarzy i nie nakładam na nią kompletnie nic
♥ Staram się dokładnie zmywać makijaż
♥ Raz na jakiś czas robię mocniejszy peeling
♥ Jeśli czuję, że moje oczy są zmęczone przed snem zakładam sobie żelową, zimną maseczkę
♥ Gdy czuję potrzebę, stosuję maseczkę Tomatox
♥ Około raz na jakiś czas robię mojej twarzy "sesję" z maseczką z kurkumy (zazwyczaj w ciągu 2-3 tygodniu nakładam ją raz na tydzień).
♥ Staram się wykonywać ćwiczenia twarzy (więcej o tym tutaj)
♥ Ochlapuję buźkę zimną wodą, co poprawia krążenie
♥ Jednak nie mam w zwyczaju myć twarzy samą wodą, ze względu na to, że woda z kamieniem może pozbawić naszą skórę elastyczności

A wy jakie macie sposoby na ładną, promienną cerę?


12 komentarzy:

  1. Z tego co zauważyłam to robię podobnie, a co więcej również używam toniku i kremu ogórkowego z Ziai.... w takim razie idę się załamać, że Ty masz taką śliczną twarz, a ja to tylko się pochlastać żeby wyglądała gorzej XD"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja cera wcale nie jest ładna, ale to już raczej kwestia genó (piegi czy inne pierdoły, dlatego sięgam po rozjaśniające rzeczy), ale jedynym moim fartem to brak trądziku i innych takich XD Może coś innego będzie dla Ciebie lepsze, eksperymentuj!

      Usuń
  2. Kiedyś miałam tłusta cerę w pryszczach ale od kiedy poszłam do dermatologa i przepisała mi toniki to zrobila się strasznie sucha i taka szara. Przynajmniej już nie mam pryszczy : ) Toników używam codziennie choć bardzo wysuszaja cere, i nawet kremy nie pomagaja -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mogłabyś co jest konieczne ( podkreślam konieczne ! ) Żeby mieć taką cerę jak ty ? C;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że stosunkowo zdrowa dieta, kremy nawilżające i olejek do twarzy :) To ostatnie używam od niedawna, ale jak dla mnie działa ogromne cuda.
      Poza tym moja cera nie jest jakaś cudowna ^^"

      Usuń
  4. Śliczna cera ♥ Stosujesz coś jeszcze? Bo masz taką jasną... Jakieś rozjaśniacze albo coś?
    PS Dzisiaj trafiłam na Twój blog i jestem pewna że zostanę tu dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie, żadnych rozjaśniaczy! Ewentualnie krem ogórkowy czy ten z Oriflame lekko rozjaśnia, ale to bardzo delikatnie. No i dziękuję bardzo :3

      Usuń
  5. Mam pytanie bo ja mam cerę mieszaną to jakie peelingi powinnam używać w sensie z jakiej firmy bo te co stosowałam nie dawały żadnego efektu. .__.''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dosyć mieszaną(XD), używam takiego z Lirene, różowego, jest bardzo delikatny, ale to nawet lepiej bo te mocniejsze peelingi nie są dobre dla buzi.

      Usuń
  6. Chciałabym spytać jakie stosujesz kremy pod oczy z Nivei na noc i ten nawilżający? Aqua Sensation? czy jakiś inny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod oczy używałam jakiś zwykły z Nivei w białej tubce, ale obecnie używam podobnego z Ziai.
      Ten na noc to Pure and Natural.

      Usuń
  7. Jaki używasz dokładnie krem pod oczy ?

    OdpowiedzUsuń