23.11.2013

Dlaczego inspiruje mnie Berry Tsukasa?

Jeju, to już drugi post dzisiaj, ale nie mam nic ciekawszego do roboty podczas siedzeniu w domu, więc... zapraszam do 'lektury'~

Trzeba przyznać, że gdyby nie pewne osoby nie dążyłabym do niektórych rzeczy; inaczej mówiąc - znajdą się osoby, które naprawdę bardzo mnie inspirują. Kto jednak ma na mnie największy wpływ?
Jest to, możliwe że niektórym z was znana, blogerka - Berry Tsukasa.

Kim dokładnie jest?
Berry Tsukasa, której prawdziwego imienia nie zna nikt prócz jej przyjaciół, to Filipinka z chińskimi korzeniami urodzona 23 sierpnia 1994 roku. Mieszka w Stanach Zjednoczonych i 'pracuje' jako modelka dla sklepów internetowych, jak i też recenzuje ubrania, kosmetyki czy soczewki od różnych marek. Robi też świetne tutoriale makijażowe.
Jej tumblr: KLIK
Jej Fb: KLIK
Chcę zwrócić uwagę, że Berry posiada jedynie konto na tumblrze (dwa, konkretniej), Facebooku i Twitterze. Wszelkie konta na asku, etc. nie należą do niej. Nie przeszła też żadnej operacji plastycznej, jakby ktoś miał wątpliwości.

cr to the cutest Berry <3

Czym mnie inspiruje?
Nie tylko wyglądem, czy umiejętnościami makijażu. Cenię w niej poczucie wartości, przyjmując krytykę, ale jedynie uzasadnioną, a tą drugą - po prostu olewając. Inspiruje mnie dystansem do siebie, wrzucając swoje zabawne przeróbki, inteligencją, którą przewyższa każdego swojego hejtera. Nikomu nic na siłę nie udowadnia - nieraz pokazywała swoje zdjęcie bez makijażu, ale gdy ktoś po raz setny spytał się jej o takowe zdjęcie odparła, że pytanie kobiety o zdjęcie bez makijażu jest bardzo niegrzeczne. Motywuje mnie też do nauki - Berry bardzo dobrze się uczy, ponieważ w przyszłości chce zostać kardiologiem, z zapałem również wkuwa język japoński, ponieważ jej narzeczony (którego niemal zawsze oznacza w fejsbukowych postach) jest bodajże Japończykiem, jak i po prostu dziewczyna interesuje się M&A i modą właśnie z Japonii.

Niektórym Berry może wydać się oziębła, wredna czy zadufana w sobie, jednak zapewniam, że jest ciepłą osobą i po prostu stosuje się do "Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie". Nieraz wysyłałam do niej submity, fanart czy zwykłą wiadomość i była bardzo uprzejma, a każdy kto pofatyguje się coś dla niej zrobić zostanie obdarowany miłym komplementem. 。◕ ‿ ◕。
Bardzo lubię śledzić jej poczynania *stalker mode*, jest zabawna, śliczna i nie oddała życia internetowi. Mam nadzieję że i was udało mi się zaciekawić jej osobą ♥

2 komentarze: