21.11.2013

Czwarta rzecz z Wishlisty - ✓: Moje pierwsze soczewki!

Ostatnio zaopatrzyłam się w soczewki, które miałam okazję kupić na stoisku Solleim Team, a że zaufane źródło i w ogóle, to pomyślałam - czemu nie? Na miejscu, sprawdzone, no i nieco taniej niż na internetach. Kiedy zaopatrzyłam się w płyn do soczewek - w końcu je założyłam.

Soczewki są brązowe i właściwie nadają się jedynie do brązowych oczu, ponieważ ich celem jest jedynie powiększenie naturalnej tęczówki oka. Moje mają 14,2 mm - dlatego efekt jest delikatny, ale mimo to widoczny; moje naturalne tęczówki i tak są dosyć spore ^^. Moja mama stwierdziła, że wyglądam jak po dragach, ale zdecydowanie przesadza...XD

Tak były zapakowane na początku:


Tutaj macie porównanie między moimi naturalnymi tęczówkami, a tymi w soczewkach:

Wybaczcie, ale różnica oświetlenia nieźle nazmieniała mi tu kolor twarzy XD

A tak prezentują się "z daleka":

Prześwity blondu w grzywce też wybaczcie, ale znowu farba mi się topi ._. 

Myślę, że różnica choć subtelna, to jest widoczna. ^^"

Przyznam, że mimo że wymiary soczewek (mówię teraz o B.C) są takie same, jak te które powinnam mieć, to moje oczy długo się przyzwyczajały, dopiero kiedy wyszłam z domu na świeże powietrze przestałam tak je odczuwać, a pod koniec dnia już nieco je czułam. Mimo to wygodnie się je zakłada i ściąga, a trzeba wziąć pod uwagę, że dla mnie ściąganie soczewek to zmora.

+ Wygląd:
Są subtelne i wyglądają naturalnie
+/- Wygoda:
Być może to jedynie kwestia przyzwyczajenia, ale dosyć często czułam, że mam soczewkę w oku. Łatwo się je zakłada i ściąga.
+ Cena

Mam nadzieję, że długo mi posłużą i nie będzie z nimi żadnych problemów. Są roczne, ale zalecono, że jeśli po pół roku będzie się coś działo, to należy przestać je nosić.

A wy macie jakieś swoje ulubione soczewki lub planujecie jakieś zakupić? ♥

3 komentarze:

  1. Chciałabym sobie kupić soczewki, ale nie byłam u okulisty i trochę się boję ich aplikacji. XD Byłaś u lekarza przed zakupem soczewek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wakacjach spędziłam dobry tydzień u optyka, chcąc dowiedzieć się wszystkiego o soczewkach i ucząc się je zakładać ^^ Polecam iść, dowiesz się z czym to się wiąże, no i optyk.okulista sprawdziłby, czy możesz w ogóle nosić soczewki i jak tak to jakie : )

      Usuń
    2. Dziękuję za radę! Wpadnę do okulisty/optyka zanim sobie fundnę soczewki. Pozwoliłam sobie poszperać w materiałach na Twoim blogu i znalazłam post o soczewkach, który okazał się bardzo pomocny. Arigato! (^ω^)

      Usuń