12.10.2013

Ubrania z Japan Style i Wholesale-dress - Czy aż tak tandetne?

  Często mówi się, że ubrania z Chin to zwykła tandeta, ale mimo to na Allegro czy Wholesale-dress nasze oczy często cieszą śliczne i urocze ubranka właśnie stamtąd. Narzeka się, że materiał może być nie ten, że się rozleci, zawsze jakieś ale. Ale jaka jest prawda?
 Osobiście dosyć często zamawiałam ubrania tego pokroju, czy to z Japan Style czy Wholesale-dress (pomijając fakt, że często to jedno i to samo). Jakie jest moje zdanie? Posłużę się przykładami.


Sukienka z powyższego zdjęcia pochodzi właśnie z Wholesale-dress. Materiał jest naprawdę dobrej jakości, nadruk jest trwały. Nie mam do niej żadnych zastrzeżeń.


Ta bluza jest już z Japan Style. Materiał miękki, chociaż bywa nieco nieprzyjemny w dotyku, przy rękawie zrobiła się dziura, która jednak nie przeszkadza w noszeniu. Jakościowo nie jest jednak aż tak zła, zwłaszcza za tak niską cenę (pomijając wysoką cenę przesyłki).



Jestem również w posiadaniu dwóch satynowych spódniczek - tej wyżej, jak i takiej samej ale turkusowej. Kiedy paczka przyszła byłam załamana ich jakością, ponieważ były calusieńkie pogniecione. Moja mama odratowała je prasowaniem i teraz są całkowicie zdatne do użytku i wyglądają równie uroczo, jak na zdjęciach u sprzedawcy.


Stare profilowe Puga (ach te stare czasy >D). Bluza z tego zdjęcia nie jest znikąd indziej jak z Wholesale-dress! Chyba moja najlepsza jakościowo rzecz stamtąd. Dobry materiał, nic się nie pruje i jest bardzo wygodna.
Posiadam też kolorową tunikę z Japan Style, której materiał przypomina... ręcznik.  Inna bluzka, z delikatnie prześwitującego materiału i z kołnierzykiem, jest ładna estetycznie, ale nie bardzo przepuszcza powietrze.

Jaki jest mój wniosek? 
Ze swojego doświadczenia, jak i z powyższych argumentów wnioskuję, że ubrania z Wholesale-dress cieszą się lepszą jakością niż te z Japan Style, jednak JS często oferuje ubrania właśnie z Wholesale-dress, a wszystko wychodzi wówczas taniej. Mimo, że moja bluza w panterkę jest z WD, to zamówiłam ją poprzez JS z Allegro. Innymi słowy, ubranie ubraniom nie równe, a zamawiając od jakiegoś sprzedawcy zawsze trzeba kierować się jego opinią, opisem przedmiotu jak i... zdjęciami. Zobaczycie coś na WD, ale przesyłka wychodzi za drogo lub nie macie jak zamówić? Sprawdźcie, czy nie ma tego na Allegro. Czasami można się mile zaskoczyć.

10 komentarzy:

  1. Jak się zarejestrować na Wholesale dress ... jakoś nigdzie nie znalazłam żadnego 'poradnika' ... a pragnę zakupy tam robić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prawej stronie niedaleko "search" jest napis "register" ^-^

      Usuń
    2. To wiem ;) ... ale cóż mam zrobić dalej ... niestety przełącza mi się wszystko na język chiński i no niestety z tym już jest problem :C

      Usuń
    3. Powinno się dać zmienić język na angielski, dziwne ;_; Wielu moich znajomych stamtąd zamawia i chyba nie mieli takiego problemu, więc sama już nie wiem o co chodzi XD

      Usuń
    4. Ile płaciłaś lub ta około ile zazwyczaj płacisz za przesyłkę stamtąd?
      Koszt przesyłki zależy od wagi?

      Usuń
    5. Przesyłka z Wholesale-dress bywa dosyć droga, bo właśnie zależna jest od wagi.

      Usuń
  2. niejednokronie miałam ochote zamówic coś z JapanStyle na Allegro jednak cena przesyłki i długośc oczekiwania na przesyłke mnie skutecznie odstrasza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto, zwłaszcza jeśli ubranie jest naprawdę ładne i ciężko dostępne w Polsce ^^

      Usuń
  3. Skoro się już zarejestrowałam (wspomogłam się 'wujkiem Google translator') to jeszcze mam pytanko dotyczące 'zapłaty' ... działa to na normalny przelew internetowy z banku?
    Wybacz, że tak marudzę ;p Ale wolę zasięgnąć informacji od kogoś kto już miał z takim zamawianiem styczność (ja boję się baaaardzo zamawiać bezpośrednio jakby u producenta z Azji - zawsze miałam pośredników)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba zapłacić przez paypala ^^

    OdpowiedzUsuń