27.10.2013

Trzecia rzecz z wishlisty - ✓

Z racji, że strój meido marzył mi się pod niepamiętnych czasów, postanowiłam wreszcie się w takowy zaopatrzyć w związku ze zbliżającym się konwentem. Kiedy strój wreszcie przyszedł byłam wniebowzięta i przyznam, że trochę zestresowana (rozmiar i te sprawy, nawet w sieciówkach zdarza się, że xs jest na mnie zamałe, so...). Okazał się być jednak całkiem dobry, ale z lenistwa jedyne zdjęcia jakie nacykałam to kamerkowe i jedno telefonowe.


Strój jest lekki i wygodny, mimo, że materiał jest sztuczny. Jak za tą cenę jest całkiem dobrze. ^^ Poza tym strasznie urzekła mnie ta opaska, jest cudowna!
Tu widać nieco więcej (wybaczcie, że strój jest niewyprasowany...XD):

Jakkolwiek ten syf za mną...XD
Także B.A.K.A - witam~ Fuko meido się melduję. Swoją drogą co prawda nie robię jednak panelu, ale tak czy siak jadę. Ktoś jeszcze się wybiera?

8 komentarzy:

  1. A ile zapłaciłaś z ten strój? :> Piękny jest! I też właśnie mam pytanie kogo będziesz cosplay robiła, czy po prostu tak pójdziesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś koło 60-70 zł z tego co pamiętam ^-^ Myślałam nad cosplayem Misaki z Kaichou-wa Maid Sama, ale raczej idę jako zwykła maid :3

      Usuń
    2. 60-70zł to tanio. Jak jakiś sweterek sam w h/m potrafi tyle kosztować!

      Usuń
    3. Też racja! Te ceny w sieciówkach swoją drogą nieraz przerażają T_T

      Usuń
    4. ooo a mogę prosić linka do tego stroju? ^^

      Usuń
    5. Wystarczy wpisać na ebayu "maid", mój był którymś z tych pierwszych z tego co pamiętam, poza tym wybór jest ogromny ^^

      Usuń