10.10.2013

Pierwsza rzecz z wishlisty - ✓

Dzisiaj, po dosyć męczącym dniu, wracam do domu i już mam brać się za lekcje, kiedy brat wręczył mi małą, żółtą paczuszkę. Wiedząc, co jest w środku, zaczęłam cieszyć się jak głupia i brutalnie otwierać pakunek. ^^"



Oczywiście z góry musiałam nacykać milion zdjęć, nawet jeśli w życie musiała wejść cenzura~



Mogę z radością odhaczyć ten sweter z mojej wishlisty i oczekiwać na kolejne rzeczy które, mam nadzieję, przyjdą jak najszybciej.

A wy czekacie obecnie na jakąś paczkę? :>

8 komentarzy:

  1. obenie czekam na sztuczne rzesy z ebaya :)
    świetny sweterek, bardzo oryginalny i ciekawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, musisz dać znać, czy fajne te rzęsy! W jakich cenach się wahają na ebayu? W sumie nigdy na nie tam nie patrzyłam xD

      Usuń
  2. W sumie to nie czekam już, ale w ostatnich dniach czekałam na perukę aż przyjdzie. I otwierałam ją jak niemogąca się doczekać jej bestia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, za pewne zareaguję jak Ty kiedy przyjdzie i moja peruka ;_;

      Usuń
  3. jejciu jakie śliczne włoski masz na tym ostatnim zdj. *.* jak je zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu spałam w warkoczykach, a rano je rozwiązałam i lekko 'rozczochrałam' ^^ I dziękuję :3

      Usuń
    2. ale w 2 czy wiecej? A używażałas lakieru albo pianki?

      Usuń
    3. Z tego co pamiętam to w cztery, bo mam krótkie włosy i lepiej to wygląda wtedy. Nie używałam, nie przepadam za lakierami a piankami to już w ogóle ^^"

      Usuń