02.10.2013

OTTD: Be the light.

Ostatnio mam dosyć leniwe dni, więc mam i czas na posty. Dzisiejszy outfit był inspirowany japońską modą, chociaż latając po szkole z piosenką SNSD "I Got a Boy" zdałam sobie sprawę, że mój ubiór jest bardzo w ich stylu. Łapcie focie!




Kocham te rajtuzy, ale spod zakolanówek mało było co widać ;;



Koszulka: New Look | Zakolanówki: Allegro | Buty: New Yorker | Bransoletka z kostek: Claire`s
Kokardka: Glovestar | Tattoo tights: Madcat shop


Oczywiście miałam pod spodem spodenki, bez obaw. ^^"
Osobiście kocham te rajstopy! Dostałam je od mojej najlepszej przyjaciółki na urodziny, a jak zobaczyłam, że opakowanie jest po japońsku to zaczęłam skakać z radości (wtedy jeszcze nie bardzo ogarniałam, co było w środku więc to nie tak, że z samych rajtuz się nie ucieszyłam XD). Przepraszam też za nieogar na głowie, ale tak to jest spinać włosy 5 minut przed wyjściem ^^"
No, dzisiaj czeka mnie jeszcze nauka koreańskiego. Swoją drogą, ciekawiłby was post o kremie BB, którego używam? Jest to mój dotychczas pierwszy i ostatni krem (patrzcie, jak idealnie trafiłam na pasujący do mojej cery heh), dlatego myślę, że bynajmniej w najbliższym czasie w moim posiadaniu nie znajdzie się żaden inny.

2 komentarze:

  1. Czyżby w Polsce jest tak ciepło? Ja już się kutam w ogromne chusty i chapy XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimno, ale mając bluzę i kurtkę przeżyłam i w sumie nie było mi aż tak zimno XD

      Usuń