05.10.2013

Mój krem BB - Skin79 The Prestige BB Cream - Diamond Collection

Dzisiaj chciałam wam nieco opowiedzieć o moim kremie BB, bo pewnie wiele z was interesuje się tymi kosmetykami. ^^ Generalnie u mnie przygoda z tym kremem zaczęła się tak, że na konwencie kupiłam sobie próbkę, a krem tak mi się spodobał, że kupiłam o wiele większy. Są naprawdę wydajne - nadal mam swój pierwszy krem BB, więc starcza mi już jakieś 2 lata. Co prawda mam je dwa, ale dopiero po kupnie drugiego odkryłam, że w tym pierwszym jest jeszcze sporo kremu ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ Anyway.



Szczerze na początku nawet nie podejrzewałam, że krem może mi nie pasować. Całe szczęście miałam rację i krem pasuje idealnie do mojego koloru skóry (która jest stety-niestety bardzo blada).
Zalety kremu?
Ma delikatne krycie, więc nałożony odpowiednio nie wygląda jak tapeta

Rozjaśnia skórę
Zapobiega zmarszczkom 
Posiada SPF 25 PA ++, czyli jak każdy krem BB - chroni również przed słońcem
Ładnie stapia się ze skórą
Jedyna wada, przynajmniej na polskie standardy, to fakt, że bardzo świeci się po nim skóra. Nie wiem, czy to przez to, że jest to seria diamentowana, czy każdy krem BB tak ma. ^^" Ale jeśli lekko się ten krem 'zetrze' to nie wyglądamy już jak choinka XD
Oto jak wygląda po nim buźka (bez żadnych fotoszopów i z wilgotnymi włosami...XD):




Niestety nie mam zdjęcia przed >< Ale możecie jedynie uwierzyć mi na słowo, że naprawdę wyrównuje koloryt buźki, bo moja cera normalnie nie jest zbyt przejrzysta. ^^"
Mimo, że ten krem jest naprawdę dobry dla mojej cery, mam zamiar spróbować jeszcze innych. Jak narazie miałam jeszcze tylko do czynienia z próbkami od Holika Holika, ale to było 2 lata temu więc kompletnie nie pamiętam, jak to z tym było.
A wy? Używacie jakiś kremów BB? Jak tak, to jakich? ♥

1 komentarz:

  1. ja używałam Misshy M Perfect Cover, Elemong Premium BB i Skin79 Snail Nutrition BB c: serdecznie polecam bardzo bladym~

    OdpowiedzUsuń