19.10.2013

Druga rzecz z wishlisty - ✓

Hej hej hejho! Ostatnio pojawiam się tu nieco rzadziej, chociaż nadal całkiem często. Nie chcę was jednak zanudzać, a czasu też nieco brak. Przechodząc do postu...
W czwartek przyszła kolejna moja paczka, w której była moja peruka~ Zamówiłam ją w ramach konwentu, ale kiedy tylko ją założyłam zakochałam się w niej i postanowiłam ubierać ją nawet na co dzień. ^^" Swoją drogą ironia losu - znaleziona pod hasłem "korean wig", z japońskich 'włosów', sprowadzana z Chin.



Myślę, że wygląda bardzo naturalnie, zwłaszcza jak na te 50 złotych. Chociaż to jak się plącze to zgroza, ale nie jest źle XD
Na próbę udałam się w wigu do nowo otwartej galerii.


Twarz prześwietlona słońcem zawsze ok


Cóż, nikt się krzywo nie patrzył więc myślę, że nie uznali tego za perukę XD Ale zdecydowanie niewygodnie mierzy się cokolwiek, kiedy ma się ją na sobie ._.
W każdym razie noszę ją od dwóch dni w kółko (to z miłości...XD), więc muszę dać jej trochę spokoju ><
Postaram się jak najmniej jej używać do konwentu bo cykam się, że ją zniszczę. Chociaż mam nadzieję, że pożyje długo ♥
Teraz czekać tylko na strój meido i ciuszki na konwent gotowe 。◕ ‿ ◕。
Swoją drogą... macie jakieś propozycje postów? O czym chcielibyście czytać? 

4 komentarze:

  1. mogłabyś powiedzieć u jakiego sprzedawcy? bo wyglądają naprawdę dobrze i do tego jeszcze za 50 zł *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam ją już dosyć dawno temu, wiec nie wiem co to był za sprzedawca.

      Usuń