16.09.2013

OOTD: It's been raining since you left.

Ostatnio zasypuję was outfitami, ale kiedy jest szkoła nie wiele czasu na cykanie randomowych fot, bo nawet nie ma za wiele okazji, by gdzieś z kimś wyjść. Swoją drogą nawet dzisiejsze zdjęcia były robione na szybko, bo czasu brak. Z jednej strony człowiek narzeka na rutynę, a z drugiej nie ma chwili wytchnienia.
Ostrzegam, że dzisiejszy tydzień zostanie chyba nazwanym tygodniem z zamazaną twarzą. Ach ta niefotogeniczność 。◕ ‿ ◕。

Emilka lubi robić zdjęcia z zaskoczenia : )) Szatanica.

 Bluzka & spódnica: No name | Buty: Deichmann

Generalnie strasznie lubię tą bluzkę, bo przy kołnierzyku ma jeszcze taką uroczą koronkę~ I nie wiem, jakim cudem paski w dół mnie pogrubiają, ale ok.
A teraz czas na fociszowy spam, bo dawno nie było niczego randomowego!


A oto, jak wyglądała moja twórcza lekcja fizyki.



Dlaczego ja zawsze trzaskam selci, really...
W nocy tak mi się nudziło, że zaczęłam oglądać na telefonie nowe anime, tym razem padło na Free!. Tak się wciągnęłam, że odcinki dokańczałam w szkole...XD
A już niedługo kolejny post z jesiennymi inspiracjami! Poza tym jeśli macie jakieś propozycje co do postów, to piszcie w komentarzach. (´ω`)
Ciaossu~

6 komentarzy:

  1. ślicznie ci w takich włoskach *q*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam Free, zajebiste jest, ale szczerze myślałam przed obejrzeniem że to yaoi XD
    Jakie urocze słuchawki *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano fakt, dużo osób się śmieje, że to strasznie gejowskie XD
      Właśnie kupiłam je ze względu na wygląd, ale poza tym są beznadziejne >D

      Usuń
  3. Gdzie kupiłaś słuchawki? *w*

    OdpowiedzUsuń