13.08.2013

XOXO (Kisss & Hug) Repackage

Nic tak nie poprawia humoru z rana, jak przyjście jakiejś zamówionej rzeczy. Dzisiaj do moich drzwi zawitał listonosz z grubą paczką, w której znajdował się mój repackage albumu EXO. Jak tylko weszłam do pokoju brutalnie rozerwałam paczkę i zdenerwowana od razu sprawdziłam, czy mam karty (raz zdarzyło mi się, że nie dostałam i mam teraz na tym punkcie obsesję XD).
Płyty zamawiałam z Kpoptown i doszły do mnie po dosłownie kilku dniach! O wiele szybciej niż Wolf, który przyszedł mi po około 2 tygodniach.

Oczywiście skarpetki z Baekiem musiały być różowe...xD

Po środku jest 6 kart dwustronnych, ale nie miałam siły znowu ich wypakowywać XD

Oba albumy są naprawdę grube
Przeglądając photobook zaczęłam płakać, co pierwszy raz mi się zdarzyło przy przeglądaniu zdjęć. Chyba po prostu poczułam napływ dumy, a era "Mama" wydała mi się strasznie odległa.
Cóż, czas oszczędzać na kolejną płytę, ale czy to będzie EXO, SHINee czy SNSD to... zobaczymy.

3 komentarze:

  1. heeeejka, od jakiegoś czasu szukałam czegoś takiego, ale nawet na tej stronce nie wiem które to i jak kupić. w sensie albumy. czy chciałabyś podesłać linka, do tych które Ty masz? byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam tutaj, że zamawiałam płyty na kpoptown ^^ Wystarczy wejść i poszukać płyty, której się chce.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń