23.08.2013

Wishlista #1

Pomyślałam dzisiaj o zrobieniu takiej małej wishlisty, dzięki czemu w końcu może uda mi się oszczędzić na to, co chcę...XD Za często wydaję kasę na jedzenie (yeees) i jakieś pierdoły, ale to pewnie nie tylko ja tak mam.

1. Strój meido
Właściwie pragnę od obejrzenia Kaichou-wa Maid Sama i nawet myślę o cosplayu na Bakę, ale chcę też to kupić w ramach 'zwykłego' stroju. Nie wybrałam jeszcze żadnego konkretnego.


2. Lolicie buty

Muszę w końcu zainwestować w jakieś nowe, bo najwyższy czas :C


3. Koreańska peruka
Na nią poluję już od początku wakacji, ale przez niespodziewane wydanie Growla musiałam odłożyć jej kupno na... kiedy indziej.


4. Simpsonowy pullover
Pewnie nie będę miała co do niego nosić i ewentualnie będę wyglądać w nim jak krowa, ale urzekł mnie już dobry rok temu i nadal czeka, aż go kupię.




5. Skrzydlaty plecaczek
Poza Luhanowym plecakiem to plecak, którego pragnę najbardziej :< Ale z racji, że ten pierwszy obiecano mi na urodziny, to oszczędzam sobie na owy skrzydlaty, bo jest przeuroczy, a ja kocham pastelowe kolory.


To moich 5 priorytetowych rzeczy, które chcę kupić. Jestem niemal pewna, że po drodze kupię pewnie kolejne sto głupot, ale tak to jest być kobietą. (◕‿◕✿)

3 komentarze:

  1. jej, nawet nie wiesz, jak bardzo mnie cieszy fakt, ze chcesz sobie kupic wig. ja tez ostatnio ciagle mysle o tym, zeby go sobie kupic.. jedynie szkoda, ze w sklepach sa przeceny, a na kpoptown tyle slicznych plyt i kosmetykow Etude House, ktore az sie prosza zeby je kupic. ;w;

    anyways, pozdrawiam i zapraszam do mnie. ^3^
    http://glitterttalgi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zawsze znajdzie się coś fajnego, co przeszkadza w tym oszczędzaniu na coś droższego/bardziej potrzebnego >.<
      Jaaaki uroczy blog ♥

      Usuń
  2. Gdzie można kupić taki cudny plecak? ^^

    OdpowiedzUsuń