04.08.2013

Hello~♥

  Nie lubię pisać postów powitalnych, no ale wypada. Może ktoś z was kojarzy mnie z PUGa, aska czy Wonderlife'a, ale na wszelki wypadek się przedstawię - Fuko jestem :3 Poza tym nie zrozumcie źle tytułu bloga - wziął się z rozkmin moich i moich znajomych, bo jestem jakimś gatunkiem wymarłym, któremu zdarzają się co najmniej dziwne rzeczy. Jestem straszną niezdarą, potykam się w płaskich butach i mówię na nektarynkę "jabłko z pomarańczą w środku", ale chyba przyzwyczaiłam się do swojej głupoty i inności. ^^"
  Postować będę o wszystkim, ale żeby być trochę konkretniejszą, to na pewno będzie tu sporo o modzie, urodzie, muzyce (głównie azjatyckiej) ale też o moim nudnym codziennym życiu. Także... follow if u like ♥


3 komentarze:

  1. Oo, plakat B2ST z Popcornu w tle? ^^ Mam taki sam tylko pognieciony jak nie wiem. ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ten XD Ja swój zdążyłam już porwać ;_;

      Usuń
  2. Masz bardzo dobry styl pisanie
    Będę zaglądać częściej ^^
    - K.R

    OdpowiedzUsuń