16.08.2013

Folk Fiesta: Dzień 1

Wczoraj rozpoczęła się Folk Fiesta - moje ulubione wydarzenie w tym mieście. W tym roku będzie trwała aż 4 dni! Kraje, jakie zawitały, to min.:
- Kazachstan, który przyjechał tylko na jeden dzień
- Hawaje (USA)
- Rosja
- Izrael
- Ukraina
- Chorwacja
- Serbia
- Francja

I pewnie jeszcze jakiś kraj pominęłam. ^-^ Na wczorajszy folklor wybrałam się z Este, tak samo będzie z dzisiejszym. Wczoraj wyjątkowo ubrałam swoje qipao, i na pewno nie mam czego żałować, udało mi się zwrócić uwagę wielu obcokrajowców (jacyś chłopcy z Serbii/Rosji (?) powiedzieli na mój widok "very good" XD).
Wszystkie kraje najpierw robiły przemarsz przez miasto. Kiedy mijał nas Kazachstan trafił się uroczy chłopak, który niespodziewanie wyjął aparat i mi również zrobił zdjęcie. ^-^



łapcie jeszcze zdjęcia Francji, Rosji i Izraela:





Zrobiłam sobie zdjęcie z babkami z Hawajów, przeurocze kobiety. Powiedziały mi nawet, że jestem słodka, ale poza "thank you" jedyne słowa jakie miałam w głowie były po...koreańsku. Ciągle mówiłam tak do Este, nie wiem czemu nagle zmienił mi się słownik xD


Łapcie jeszcze zdjęcie Este i mnie:




I na koniec bonusowe zdjęcie nieba, bo razem z Este i moją mamą poszłyśmy na wieżę ratusza:


Mam nadzieję, że dzisiaj też uda mi się zrobić kilka ładnych zdjęć. I, że przy okazji kupię sobie dobrą farbę do włosów...XD

2 komentarze: